+31(0)13-4685474

Wij hebben een nieuwe huisstijl!

Met trots introduceren we onze nieuwe visuele identiteit. Al onze uitingen hebben vanaf nu een nieuw logo, andere vormgeving en een nieuwe pay-off. Deze huisstijl past bij het bedrijf dat we inmiddels zijn geworden en de ambities die we hebben.

Het belangrijkste wat Aardnet mee wil geven aan zijn klanten is dat ze ontzorgen in alle situaties. Zelfs aan situaties waar menig huishouden, bedrijf of evenementenorganisatie zelf nog niet aan had gedacht.

Als thema van communicatie uitingen geldt;

Aardnet

 

Logo Aardnet

Aardnet

 Het logo van Aardnet bestaat uit drie elementen:

- De (roep)naam Aardnet. Met daarin de 'd' van aard en de 'n' van net verbonden. Dit geeft de verbinding van Aardnet met haar klant aan

- Het beeldmerk de A van Aardnet gegoten in een abstract Alpha Omega teken. Dit beeldmerk staat voor: ontzorgen van A tot Z

- Het onderschrift bliksembeveiligers, dit benadrukt de persoonlijke werkwijze van Aardnet

 

Kleurgebruik Aardnet

Kleuren die Aardnet versterken en die herkenbaar zijn voor de visuele identiteit, zijn donkerblauw, oranje en lichtblauw. Wit speelt ook een belangrijke rol in de visuele identiteit, want we willen naast stevig en krachtig, ook transparant en toegankelijk uitstralen.

De woorden die passen bij deze kleuren en bij Aardnet zijn:

Flexibel - Persoonlijk - Helder - Praktisch - Betrouwbaar - Ervaren - Veilig